Budoucnost Linuxu

Neděle Září 14 09:57:57 CEST 1997

>    Dalsi moznost by byla vyuzit sunsite.mff.cuni.cz (kde jsou v soucasne
> dobe stejne asi nejvetsi Linuxove archivy v teto republice)...

Ale rejpnu si: obcas silne zanedbavane.
Mam totiz takovy silny pocit, ze nejlepsi mirror je aktualni mirror.
Chapu, ze se tomu nekdo musi venovat...
Mozna lepsi nez linuxova domena by ale bylo udrzovat aktualizaci na slusne
urovni. Jinak nam ani domena nepomuze ke svetlejsim zitrkum ;-)

PS: Problem aktualizace mam i ja. Uz 3 mesice se neuspesne snazim o novou
    release. Problem je ted v tom, ze musim najit nejake slusne reseni
    kompatibility se Slackware baliky. Jinak me Patrick usmazi :-(

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/