Budoucnost Linuxu (fwd)

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Neděle Září 14 18:13:07 CEST 1997

> Pravda je, ze spravce sunsite, pokud vim, nereagoval na moznost,
> kterou navrhoval nektery jeho kolega, ze by se www.linux.cz udelal
> jako virtualni na sunsite. Ja bych ho preferoval vice nez muni.cz,
> protoze ma prece jen "blize" k peeringovemu centru a linky do brna a
> z brna nepatri k nejmene zatizenym. Co se tyce aktualnosti, tak mam
> pocit, ze mirror se da spoustet i z cronu. Kromne toho na sunsite
> fungovala alla, sice uz dost dlouho hlasi jen server error, ale pokud
> bychom meli organizaci na provoz domeny, tak by jiste mohla mirroring
> [...]

Na tu moznost jsem nereagoval, protoze uz dost dlouho nedostavam maily
konference, ale i tak nevim, jestli bych je jeste stihal cist.
Samozrejme budu ochoten delat ftp i www server (jako virtualni server), i
kdyz na web bych potreboval nekoho, kdo by se o WWW strom staral, protoze
pro sebe spatruji lepsi uplatneni ve vyvoji sparc{32|64} kernelu (zahy se
chysta UltraPenguin 2.0, plne 64bitova distribuce), coz zabere
opravdu dost casu. Kvalita nekterych mirroru se ted zlepsuje diky
nasazeni Honzy Chadimy, pokud mate komentare a stiznosti, prosim,
posilejte mi je primo, abych se veci nedozvidal z pate az desate ruky.
On cron neni vsechno (samozrejme, ze je pouzivan) a sprava archivu take
nejaky cas zabere (jiste potvrdi vsichni, kdo spravuji vetsi ftpcka).
Alla na sunsitu brzy bude fungovat znovu, a to v nove podobe (tzv. alla-ng
(next generation). Zatim se testuje na http://alla-ng.ms.mff.cuni.cz/

Mimo jine myslim, ze by bylo dost vhodne mit take read-only cvs.linux.cz
s dulezitymi baliky (zejmena kernel), aby lide mohli drzet krok.
David Miller ted zacal periodicky zverejnovat snapshoty z CVSky, ale
opravdova CVSka by mozna byla jeste lepsi.

Cheers,
    Jakub
Jakub Jelinek | jj na sunsite.mff.cuni.cz | http://sunsite.mff.cuni.cz
Administrator of SunSITE Czech Republic, MFF, Charles University
Ultralinux - first 64bit OS to take full power of the UltraSparc
Linux version 2.1.55 on a sparc64 machine (333.41 BogoMips).