Nove jadro ...

Vaclav Babicky babicky na ipp.cas.cz
Pondělí Září 15 10:44:26 CEST 1997

Hi all !
Provozuji maly eperimentalni server, proto jsem vetsinou
spokojen s existujici konfiguraci. Bezi na nem Slakware 3.1
s puvodnim jadrem (2.0.0). Server umoznuje mimo jine ppp
dial-up pripojeni. V posledni dobe se mi zdalo, ze bych mohl
jiti trochu s dobou a instalovat nove jadro. Nejsem zacatecnik,
presto jsem narazil na problemy. Pokud nekdo zna reseni,
pomozte prosim.
Vzhledem k ustalene konfiguraci mam vsechny komponenty
prelozeny do jadra. Pouze dynamicka alokace PPP je jako
modul, protoze to ani jinak nejde. SLIP a LP mam v konfiguraci
zakazane. Jadro (2.0.30) jsem bez problemu prelozil, moduly
take, moduly instaloval. Po startu hlasi nove jadro pri bootu
mimo standartnich chybejicich modulu (net-pf-4,5) take chybejici
modul ppp, lp, slip. PPP potom nejde spustit na definovany
seriovy port.
Modul ppp je prelozen a po jeho rucni instalaci
(do /lib/modules/2.0.30/net) ppp funguje. Moduly lp a slip nebyly
ani prelozeny. Coz je asi normalni kdyz jsem je nepozadoval.
Jiste by bylo mozne (podobne jako pri odstraneni hlasek o
net-pf-4,5) vytvorit a editovat konfiguracni soubor pro modprobe.
Pripada mi to ale trochu nefer, sahat tomu tak moc pod sukne.

Nevite nekdo, kde jsem udelal chybu ???

Dekuji, V. Babicky.