Help: Poscript, fonty, tisk, klavesnice.

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Pondělí Září 15 12:59:30 CEST 1997

> Date: Mon, 15 Sep 1997 10:29:30 +0200 (MEST)
> From: Snek <linux-cz na www.alla.sk>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Help: Poscript, fonty, tisk, klavesnice.

> Mam nainstalovane jen ISO-8859-2 fonty a na kazdy udelany
> alias jako ISO-8859-1 font. Vse funguje k nejvetsi
> spokojenosti. Dokonce vsechny programy se naraz kamaradi
> s cestinou.

Jednu vadu to ale podle mne ma ... co kdyz budu chtit pouzivat zaroven
cestinu a nejaky zapadoevropsky jazyk (nemcina je v 8859-2 taky, mam
kliku, ale francouzske specialni znaky ci severske jazyky asi ne). V
takovem pripade mam asi pech - nebo se mylim?

> Velke prekvapeni je tisk z Netscape 3.11 Gold. Tiskne opet
> bez cestiny. (chtel jsem se vyhnou filtrum)

Zadny Netscape neumi spavne cesky, a v porovnani 3.x a 4.x je na tom
3.x jeste o neco lepe (dokaze napriklad precist Neviditelneho psa v
8859-2, 4.x me ho - at delam co delam - nuti v 8859-1).

> Jine adresare ani fonty se tam nenachazeji.  Kde vzal neceske fonty,
> kdyz je nemam ?

Je treba rozlisovat Xovske fonty a fonty, pouzite tiskarnou. Netscape
mam pocit predpoklada, ze vse je 8859-1 a basta. Zkratka nezbyde, nez
to prekodovat. Bueeee.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria