Alias nad eth

Dan Ohnesorg, admin on power Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Září 15 15:57:37 CEST 1997

On 15 Sep 97 at 12:11, Mikulas Gangur wrote:

>  muzete mi, prosim nekdo poradit ? Chci rozbehnout nad eth kartou i
> dalsi IP adresu. Predpokladam, ze ifconfigem pridam interface eth1.
> Pri tomto pokusu inicializace dalsiho inteface neprosla. Podle mne
> to soucasne jadro nepodporuje. Nevite nekdo o prepinaci v
> konfiguraci pri kompilaci noveho jadra, ktery toto zajisti ?  Popr.
> odkaz jinym smerem, nez ke kompilaci noveho jadra ?

alias se bude zakladat pro device eth0:0, eth0:1  a tak dale. Jeste
bude potreba pridat routovani,

ifconfig ${DEVICE} ${IPADDR} netmask ${NETMASK} broadcast ${BROADCAST}
route add -host ${IPADDR} ${DEVICE}

device se u vas rovna eth0:0

Budete potrebovat jadro prelozene s podporou ipalisingu. Ale v
default redhatu tusim je.

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Kdo se zahledi, neprokoukne.