Budoucnost Linuxu

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Září 15 15:00:46 CEST 1997

Ahoj,

> No nevim - v ORACLE databazich to funguje - takze asi je to jen otazka
> 'spravneho' algoritmu. ( Btw: skupina ch neni vzdy pismeno ch ?)
                         ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
   To je prave ten problem, o kterem jsem mluvil -- nastava jednak u spousty
cizich slov (zejmena jmen!) a jednak u `mirne obskurnich' slov ceskych.
Mam doma seznamek asi deseti takovych slov ... ted si vybavuji napr. slovo
`nanichodny'. Ono vubec zjistit v cestine podle textu vyslovnost muze byt
docela tezky orisek: Jak napriklad cist slovo `panicky'? (Tento priklad,
pravda, zrovna pri trideni nevadi...)

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"God doesn't play dice."    -- Albert Einstein