UUCP a REDHAT4.2

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Září 15 15:31:43 CEST 1997

Jaroslav Brandis pise:
: Rozbehol uz niekto UUCP na REdhat4.2 ? Malo by ist o HDB sposob
: konfiguracie.  Kde sa maju umistnit configuracne subory, resp. Trba znova
: prekompilovat cele uucp s upravenymi policy.h ?
: Pracoval som podla uuCP-HOWTO   ale nepodarilo sa mi to skompilovat a
: binarky akosi nereaguju.
:
: Pomoze niekto? Problem by som blizsie specifikoval.

	Myslim, ze uucp dodavane primo s RedHatem umi jak HDB, tak Taylor
konfiguraci. Ja osobne mam radeji Taylor. Uz proto, ze je daleko
silnejsi nez tradicni HDB. Konfiguracni soubory se davaji
do /etc/uucp/. V cem je problem?

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/