Tezkosti s HP JetDirect

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Září 15 22:52:46 CEST 1997

Jan Prikryl pise:
: >    Mozna by stalo za to vyzkouset LPRng (ftp://dickory.sdsu.edu/pub/LPRng),
: > tamejsi filtry uz maji primo na JetDirect podporu.
:
: Vyzkousel jsem ho, zatim bez filtru, a vypada to, ze je po problemech.
: Diky.
:
: P.S.: Pokud nekdo podlehne touze nainstalovat si to z RPM, na systemu
: s 5.3.12 se to sice nainstaluje, ale nechodi; a vyzaduje naprosto
: nesmyslne novou verzi libncurses. Reseni bylo stahnout si src.rpm a
: prelozit si LPRng sam.
:
	A to jeste neprojde, protoze autor tam provadi nejake cp neceho
nekam, pricemz to neco neni ve zdrojovem RPMku ale na jeho pocitaci.
Ma-li nekdo zajem, muzu vystavit (PGP-signovane) RPMko LPRng-3.2.6/.
Prave jsem taky upgradoval na LPRng. Zda se mi, ze lpq a spol maji
dost pomalejsi odezvu nez u puvodniho lpr.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //