Budoucnost Linuxu(From: me)

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Pondělí Září 15 14:10:56 CEST 1997

Ahoj!

PS: Omlouvam se svetu za rozpoutani debaty... Ale aspon se ujasni kde
je problem.

> : b) cestina na konzoli beha (je fakt ze _me_ nechodej ramecky, ale i to
> : se da resit - jenze ramecky nejak nepouzivam)
> : c) ceska ucw klavesnice je genialni a chodi
>
> Ceska ucw je prece i obrazovka (pres unicode) ! A je genialni i chodiva
> stejne jako klavesnice - umi _samozrejme_ i ramecky.

Ja jsem nerek' ze neumi... (Pouzivam jakousi starou versi, a jsem
prilis liny.) Opravdu ne-prehistoricka verse ucw cestiny ramecky umi.

> pismeno `ch'

Hmm, neslo by vyjmenovat onech 10 slov kde skupina 'ch' neni pismeno 'ch'?

> No nevim - v ORACLE databazich to funguje - takze asi je to jen otazka
> 'spravneho' algoritmu. ( Btw: skupina ch neni vzdy pismeno ch ?)

Prikladem je napriklad slovo "nanichodn'y" (slozenina z "nanic" a
"hodn'y").

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).