VCPI

Úterý Září 16 13:04:45 CEST 1997

On Tue, 16 Sep 1997, Dzon wrote:

> Mam maly problem s DOSEMU: nemuzu na nem uspesne rozjet DOSovy LaTeX.
> Pri pokusu o preklad mi rekne DPMI not supported a kdyz DPMI vypnu, zase
hmmm... to by mne zajimalo, jestli chce rict, ze DPMI nepodporuje ten
TeX sam (resp. ten extender, co na nem sedi), nebo jestli tim mini, ze
DOSEMU podle nej neumi DPMI. V prvnim pripade mate asi smulu, v druhem
by byly zajimave ladici vypisy (dos -D...).

> Virtual mode not supported without VCPI. Neradte mi at si nainstalim
VCPI neni a (IMHO) nikdy nebude podporovano, protoze je to dost absurdni
rozhrani, ktere ani nahodou nebere v uvahu moznost, ze by byl pocitac
prave pod spravou libovolneho _operacniho_systemu_.

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)