SaCzech,WWW, Linux - Argh :-(

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Úterý Září 16 14:05:56 CEST 1997

Ahoj vsichni !

 myslim, ze tohle sem taky patri :

mam standardni instalaci Satrapovy cestiny pro Web (instalace SARAH
linux, jadro 2.0.30). V dokumentaci je presny popis, jak to funguje, co se
musi udelat atak

ALE : nejak nejsem s to rochodit konverze pri dynamickym generovani
stranke. Predesilam, ze SaCzech mam nainstalovany pro metodu http (tedy
teoreticky by to mel zvladat). Avsak, zadam-li na staticky strance, ktera
ma ve svym URL treba /cgi-bin/toASCII/index.html, a ve svym obsahu odkazy
na dynamicky generovany stranky (treba
/cgi-bin/to__CHARSET__/cgi-bin/mojecgi/listdb.cgi?databazename), tak to
nekdy prekoduje i spravne, ale vyskytuji-li se v tomto generovanem textu
dalsi odkazy obsahujici to__CHARSET__, tak nane uz povetsinou kasle, nebo
prekoduje pouze nektery z nich.

Co je spatne ? moje instalace httpd, SaCzech, nebo jsem nepochopil funkci
a filosofii programu

Diky za kazdy nazor (hlavne kdyz bude k veci)
						Pizi

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"    pizl na talk.af.czu.cz      "