koupe zvukovky; hry

Daniel Skarda 0rfelyus na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Září 16 22:41:30 CEST 1997

 > rad bych si doplni sestavu K5/133, 32 MB RAM, IDE HD a CD-ROM o zvukovku.
 > Pouzivam jen OpenDOS a samozrejme Linux . Pro DOSovsky hudbeni program
 > FastTracker by se mi hodila nejaka ta Graviska, ale nevim, jestli ji podporuje
 > nektery Linuxovy kernel.

   http://www.pf.jcu.cz/~perex/ultra/

   Doma mam GUS PnP, v labu mame GUS Ultra Max a oboji funguje bez problemu....

[pouze doma se mi trosinku nesnasi AMD 586/133Mhz s GUS PnP (trosinku = nikterak
zavazne) - tato nesnasenlivost panuje i pod m$ dosem a muze za ni procesor (to
jsem si jiz overil - jenze stejne si s tim nikdo nevi rady... :-( nemate nekdo
prosim podobnou konfiguraci jako ja? ))]

 > Vubec by me zajimalo, jak je to v Linuxu s hudbou - souvisi to s mym zajmen
 > zabyvat se (profesionalne) nasazenim tohoto (udajne) "amaterskeho" systemu pro
 > pouziti jakozto plnohodnotneho desktopoveho OS. Firmy jsou dnes nuceny setrit
 > kde se da, proc by nemohly zkusit tohle...

[omlouvam se, ale budu velmi strucny]

  http://www.bright.net/~dlphilp/linux_soundapps.html
  http://www.digiserve.com/ar/linux-snd/
  http://www.bath.ac.uk/~masjpf/rose.html
  ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/apps/sound
   .
   .
   .
  [a jiste mnoho dalsich...]

 > Dal by me zajimalo, jak to s hrama; nemam cas prolezat Internet uplne dukladne,
 > takze nevite, jestli se po Doomu vyskytly jeste Linuxove verze nejakych dalsich
 > rozsirenych her ?

  Koules, Qvak, Abuse.... (Tetris, Ularn, nethack a hlavne piskvorky pro Emacs :-)

Dan