Jak faxovat z W95 pres Linux ?

Majo Danisek majo na intersys.sk
Středa Září 17 10:49:39 CEST 1997

Pavel Just wrote:

> Zdravim  priznivce Linuxu !
>
>    Provozuji Linux jako samba server a chci, aby bylo mozne
> z W95 i faxovat. Na faxovani pouzivam mgetty+sendfax.
> Moje predstava je takova, ze uzivatele soubor vytisknou
> na virtualni tiskarne, ale nevim, jak jim umoznit zadat
> telefonni cislo.  Zna nekdo reseni ?
>
>                                  Pavel Just

V starsom cisle Connectu! bol clanok ako pouzivat Linux ako faxovy
server..Takze skus to pohladat na ich Webe tusim
http://connect.cpress.cz
Ja mam ten clanok mam okopirovany. v podstate potrebujes sambu,
mgetty+sendfax,ghostscript a netpbm
Ten clanok je z unor 1997 a pisal ho Petr Snajdr psnajdr na pvt.net