3COM Etherlink XL

Vit Rocek VIT.ROCEK na vslib.cz
Středa Září 17 12:35:37 CEST 1997

Neresil uz nekdo nahodou (krome Milana Kerslagera :) problem se
'zakousavanim se' karet 3COM Etherlink XL v Linuxu?
Stahnul jsem si sice posledni (?) driver (v0.42 7/15/97) z
http://cesdis1.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/
u ktereho se pise, ze by mely byt problemy vyreseny,
ale pri delsich prenosech proste karta 'vytuhne' a pomuze ji jen
ifconfig eth0 down
a pak znovu nahodit...
Milan K. to sice resil downgradem na starsi driver, ale to se mi moc
nezda progresivni...

Dik.

 Vit ROCEK                      Technical University in Liberec
 e-mail: Vit.Rocek na vslib.cz     Department of Textile Structure
 phone: +420-48-25441 ext.424   Halkova 6, 461 17 Liberec, CZ