Jak faxovat z W95 pres Linux ?

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Září 17 14:51:30 CEST 1997

Tiskarna z pohledu SAMBy se nakonfiguruje jako Poscript. Cislo se
zapise primo do dokumentu pokud to jde tak, aby to nebylo videt
( hlavicka dokumentu, poznamky, ktere se nezobrazuji apod. tiskne
se pak pres filtr, ktery to cislo vyextrahuje ( musi byt uvozeno
 nejakym znamym retezcem napr FAX-NUMBER-PRINT-ID: 6789:-)
).

> Tento clanek nenajdete u connectu!, ale na LINUX-CZ
> ktere s Connectem! spolupracuje.
>
> http://www.comp.cz/linux

Mimochodem je to take v dokumentaci k SAMBE nebo minimalne nekde na
jeji Home Page ;-)

S pozdravem
   Petr Snajdr