3COM Etherlink XL

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Středa Září 17 14:15:32 CEST 1997

> Neresil uz nekdo nahodou (krome Milana Kerslagera :) problem se
> 'zakousavanim se' karet 3COM Etherlink XL v Linuxu?
> Stahnul jsem si sice posledni (?) driver (v0.42 7/15/97) z
> http://cesdis1.gsfc.nasa.gov/linux/drivers/
> u ktereho se pise, ze by mely byt problemy vyreseny,
> ale pri delsich prenosech proste karta 'vytuhne' a pomuze ji jen
> ifconfig eth0 down
> a pak znovu nahodit...
> Milan K. to sice resil downgradem na starsi driver, ale to se mi moc
> nezda progresivni...

No mozna to neni pgrogresivni, ale je to nejlepsi metoda. Pri jakymkoli prenosu
si zjevne ovladac hazi korunou, jestli zatuhne nebo jen vypise, ze ztratil paket
Ja jsem si novy driver naistaloval a asi udelam ten neprogresivni postup.
Zjevne je to spatny ovladac.

P.S.: Minula verze sice psala chyby, ale jen pri komunikaci IPX/SPX (zejmena
pouziva DosEmu v kombinaci s NetWarem). :-(

	  *                  Ondra Bezucha                      *
	  *							*
	  * E-Mail: xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz  (Linux)	*
	  *	    ondrej.bezucha na spsselib.hiedu.cz (NetWare)	*