CD write - jakou mechaniku zvolit

Čtvrtek Září 18 10:25:13 CEST 1997

> Chtel bych se zeptat, zda mate nekde zkusenosti a jake s CD-R
> mechanikami.

Mame Yamaha CDR100, zkusenosti pod W'95 mizerne, na Linuxu excelentni :-)

> V mini-HOWTO jsem se docetl, ze funguji HP 4020 a Yamaha CDR100,
> ty se ale myslim budou spatne shanet. HP dela nyni typ 6020,
> Yamaha CDR200 (400). Nevite zda budou v linuxu chodit?

V ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/docs/HOWTO/CD-Writing-HOWTO
(novem) se pise, ze na URL: http://www.shop.de/cgi-bin/winni/lsc.pl je
compatibility-list. A tam pak, ze YAMAHA a jine vypalovacky, ktere
nepodporuje cdwrite, umi nejake cdrecord (neznam). URL tam jiste bude :-)

> Jeste jeden off-topic: slysel jsem, ze externi vypalovacka je mene
> spolehliva. Je pro to nejaky rozumny duvod, projevi se to i pri
> vypalovani v linuxu?

Ne. Externi ma navic akorat krabicku se zdrojem. Jinak je to nozmalni
mechanika - krabicka se da koupit i zvlast. Pouzivam pri vypalovani UPS,
takze problemy nemam (ani pri zhoupnuti site). Image delame predem (ve
Woknech), vypalujeme z IDE HDD (Linux), ctyrrychlostne bez problemu.
Kernel patchnuty na Joilet FS (kernel 2.0.30) z
http://bmrc.berkeley.edu/people/chaffee/

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/