scsi a sitova karta

Čtvrtek Září 18 16:42:12 CEST 1997

On Thu, 18 Sep 1997, arnost wrote:

> dobry den,
> po nainstalovani scsi radice AHA-2940 se znicehonic nepripojim na
> sit. Podporu SCSI mam primo v jadre a samotny radic se hlasi na
> portu d000, IRQ 15, podpora sitovky je modularni: wd80x3, sitovka je
> na portu 280, IRQ 11.

A kde ma ta sitovka namapovanou pamet? wd8003 mapuje 8 kB RAM, wd8013
mapuje 16 kB RAM. Rekl bych ze presne dle zakonu pana Murphyho se ji
zalibila stejna oblast pameti jako tomu Adaptecu. K teto sitovce se dodava
programek ezsetup.exe kterym jde nastavovat I/O port, IRQ a oblast pameti
kterou ta sitovka vyuziva. Zkuste si ho pustit (pokud nekde sezenete
bootovacku DOSu :-) ) a uvidite. Pokud ten program nemate, urcite je na
ftp://sunsite.mff.cuni.cz/HARDWARE/..., ja ho odtamtud kdysi taky
stahoval.

Leos Bitto