Spatny PostScript (Re: Jak faxovat z W95 pres Linux ?)

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Září 18 18:51:42 CEST 1997

On Thu, 18 Sep 1997, Michal Kubecek wrote:

> Ano, to dela spousta windowsovych programu, ze generuje
> neco, cemu rika PostScript, ale nevyhovuje to definici
> od Adobe v tom trivialnim pozadavku, aby
>
>   1. to zacinalo '%!'
>   2. to byl textovy soubor (sedmibitovy)
>
> protoze na zacatek a konec naplacaji nejake binarni nesmysly.
> Myslim, ze Ghostscript se k tomu stavi dost zasadove.
> Staci ale odstranit ten kousek na zacatku pred klasickym
> '%!PS-Adobe' a ten kus na konci za poslednim 'showpage'
> a vsechno je OK. Vzdycky jsem to delal rucne, ale nebyl
> by problem na to napsat filtr.

Nektere programy si ukladaji na zacatek a konec souboru
preview, ktere muze, ale nemusi byt binarni (viz balicek epstool).
S timto preview pak pracuji, kdyz soubor zobrazuji na obrazovce, nebot
jinak by ho musely rastrovat. Pro tisk lze bez nebezpeci odstranit.

---
Ondrej Koala Vacha