Jak faxovat z W95 pres Linux ?

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Čtvrtek Září 18 19:12:41 CEST 1997

On Thu, 18 Sep 1997, Petr Kristan wrote:

> U nas vytiskneme fax na tiskarnu HP do souboru. Ten nazveme
> tel_cislo.fax a ulozime do nejakeho adresare na Linuxu.
> Tam bezi nejaky jednoduchy daemonek (scriptik) ktery cucha
> jestli je neco v adresari a kdyz neco najde prevede to na g3 format a
> odfaxuje na cislo dane jmenem souboru.
>
> Ma to jednu nevyhodu, nejde z W3.11 faxovat na delsi nez 8-mi mistna
> cisla.

Kdyz jsme u tech navodu, pripojim jeden, ktery mi poradil nekdo
z konference k jinemu problemu.

Tiskne se z Win rekneme na lpt3. Sambe se rekne, ze tuto tiskarnu
obsluhuje davka misto lpd. Ta zaridi vse potrebne. Ma to vyhodu,
ze nepotrebujete demony, vystaci se s prostym kopirovanim.

---
Ondrej Koala Vacha