wetwenie skupiny

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Pátek Září 19 09:37:00 CEST 1997

Dobry den,

ozvali sa nazory o rozdeleni skupiny na niekolko, urovnovo odlisnych, od
zaciatocnickych az po profesionalne-programatorske.

Osobne citam skupinu newsami takze vobec nebude problem sa lognut do 2-3
skupin naviac (a vzhladom na to ze sa nemienim subscribovat do mail listov,
ak nebudu tie nove prepojene s newsami, pridu tym o moje prispveky, dufam ze
nebudem nikomu v takom pripade chybat).

Ale je logicke ze niektori spravcovia by to tazsie znasali (nuz, naucit sa
robit s newsami je podla mna poriadne plus) a takisto by stracali prehlad
kde vsade su zapisani (mam kdesi subor zo zoznamom serverov a konferencii
kde som zapisany a snazim sa ho udrzat aktualny).

Problem je v tom ze mnoho uzivatelov jednak NEDOKAZE posudit ci su
zaciatocnici (po istom case prace s linuxom), ci su ich problemy
zaciatocnicke alebo pokrocile. A kazen, tu u nich nehladajte.
Este by to skoncilo tak ze nejaky somar by poslal svoj problem do vsetkych
konferencii a ochotni by ju dostali viackrat...

moze sice 'dostat po papuli' a moze byt kazdy zaciatocnik vyvarovani nech
posiela len do zaciatocniskej skupiny; ale v kazdom pripade sa zataz nielen
rozdeli na viac listov ale aj mierne stupne; tomu sa treba vyvarovat.
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar