shareware pro Linux ?

Jan Kybic kybic na circhp.epfl.ch.epfl.ch
Pátek Září 19 11:25:51 CEST 1997

>Proc by to nemelo jit i s GNU? GNU nerovnase zdarma!!! Chce to dobre
>promyslet distribuci, uzivatelskou podporu atd... Osobne bych se do jine
>platformy nepoustel.

Ja si taky myslim, ze by to snad mohlo jit. Muzes si nechat zaplatit
za manualy, za CD, za instalaci, za skoleni, za podporu, za
konzultace, za prizpusobeni. Jisteze je lepsi komercni program nez
zadny program, ale byl by to taky trochu nevdek, brat to vse co je
zadarmo jako samozrejmost a sam nic zadarmo nedat.

Honza

Jan Kybic <xkybic na sun.felk.cvut.cz>
http://cmp.felk.cvut.cz/~kybic/       tel. 42-2-301 88 26
For PGP key finger kybic na fu.felk.cvut.cz or see my WWW page.