Virus

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Pátek Září 19 12:08:40 CEST 1997

Radek Andrs wrote:

> Mno, uz mi to vysvetlil M.Vysolid, za coz mu dekuji.
>
> Avsak zajimalo by mne, zda je neco takoveho principielne
> mozne.
>
> Akorat nevim, zda je uzitecne o tom otevrit diskusi.

Pokud budete mit tak pitomou mail aplikaci, ze vam bude interpretovat
kdeco, co najde v mailu, potom je mozne vsechno (myslel bych si, ze to
pochopi i malej skolak). Dela se kolem toho zbytecny humbuk (ktery
vzchazi z lidkse blbosti) a myslim, ze sem to vubec nepatri. OK ?

Pozn. Kdysi kupr. existovala verze ghostscriptu, ktera interpretovala
prikazy vlozene do bitmapy. Veliky humbuk kolem skrytych nebo ruznych s
ohledem na bezpecnost dementne navrzenych a implementovanych
intertpreteru (napr maker) se udelal kolem Wordu fy MS (akorat, ze se z
toho udelala malem kosmicka technologie misto priznani one dem)

Prosim Va, podobne zpravy o mail bombach sem neposilejte.

                                       Krupka F.,