XTerm a Courier v IL2

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Pátek Září 19 20:20:13 CEST 1997

Dobry vecer vsem,

zlobi mne na RH 4.2 fonty pevne sirky (Courier & Lucida Typewriter)
z baliku ISO-8859-2-X11-fonts-75dpi-970301biznet-1  - jde o fonty
v iso8859-2 kodovani a vypada to, jako by _nekdy_ mely nastavenou
spatnou metriku ... treba vypisy textu pres cat jsou v pohode, ale
na prikazove radce blbne spacing a podobne.

Stalo se to uz nekomu nebo jsem si nekde neco nakopl v konfiguraci
X Window?

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria