XTerm a Courier v IL2

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Sobota Září 20 16:48:44 CEST 1997

> Date: Sat, 20 Sep 1997 00:29:52 +0200 (MEST)
> From: Hynek Med <xmedh02 na manes.vse.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: XTerm a Courier v IL2

> Pro xterm je lepsi pouzivat fonty "fixed" a "lucida typewriter"  - jsou
> IMHO citelnejsi..

Fonty, jez maji spacing "c" (klasicke terminalove fonty z adresare misc)
chodi v pohode, pouze iso8859-2 monospaced fonty (spacing "m") blbnou.
Vcetne te Lucidy. A nejenom na Linuxu, ted jsem si to zkousel na SGI
a dela to to same.

Takze zrejme jsou ty fonty fakt spatne.

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria