Jak vyrobim HDIMAGE?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Září 22 10:12:21 CEST 1997

> Subj? V HOWTO k tomu nic neni a proste stazeni floppiny nestaci... udelat
> DOS filesystem na loopbacku se mi taky nepovedlo
> [pozn. mluvim samozrejme o DOSEMU hdimage pro bootovani]
$ info dosemu
* Peripherals
* Disk Images
* Creating hdimage
pravi:
$ mkhdimage -h 12 -s 17 -c 300 > hdimage
(upravit pocty dle pozadovane velikosti HD)
vytvori hlavicku hardisku, na kterem se pak v dosemu (bootovanem z
diskety) fdiskem vytvori partition a musi se naformatovat (tj.
na linuxu mkfs). Pozor OpenDOS to formatovani udela uz pri vytvareni
partitions.

pak jeste prikazy:
  format c: /s (v OpenDOSu spis sys c:)
  fdisk /mbr

Mozna neni neco z dosovskych prikazu presne, ale idea je myslim
naznacena. Trvylo mi taky dost dlouho nez jsem pochopil princip.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe