[help] finding linux for Win95, NT

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Září 22 09:34:53 CEST 1997

> Linux jako dos app ? Ha ha ha, hi hi hi!
> Linux je operacni system.

Nesmej se. Uz jsem videl instalaci (mxd?) ktera byla plna .arj filu a
linux tam chodil nad dosovou oblasti pres umsdos. Bootovalo se to
loadlinem, takze to vypadalo skoro jako dosova aplikace ;-) [jen nesla
exitnout ;-) ]. Ale zrovna mxd byl takovy hnus, ze bylo tezke se toho
i zbavit. Takze mxd _NE_ doporucuju!

								Pavel

(BTW kdyz to chodi pres umsdos, je linux dost linej. ext2 je _mnohem_ lepsi).

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+