[help] finding linux for Win95, NT

Pondělí Září 22 20:42:12 CEST 1997

> Hledam takovou verzi Linuxu, ktera ma alespon nasled. vlastnosti:
> - Nepotrebuje boot diskety

Tj. LILO + Linux partition, nebo UMSDOS filesystem.

> - Kez by mohl pustit pod win95 jako dos app

Cha cha cha :-)

> - ma c kompilator

Ten si muzete naistalovat (rucne). Lze pouzit napr. Slackware tgz baliky.
Opice ma orezane gcc, ale hodne :-| [je to jen pro kompilaci kernelu,
ostatni nezarucuji].

> - neni slackware

Why? Zkuste se podivat na moji Opici. Uznavam, ze uz pred drahnou dobou
mela byt aktualizovana, ale pracuji na tom. Time to kill je asi 2 nebo 3
tydny. Bude to zgruntu jinak (samozrejme lepe :-)))).

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/