casova synchronizace (Re: casovy posun)

Jan Polak xpolak na informatics.muni.cz
Úterý Září 23 14:28:49 CEST 1997

Pavel Kankovsky wrote:

> datum a cas do syslogu strka sam program, nikoli syslogd, a zrejme kerneld
> bezi s jinym nastavenim casove zony nez zbytek systemu (vsimnete si, ze
> minuty vypadaji kontinualne, problem je s hodinami)

Tak jsem zkusil killnout a znovu spustil kerneld a uz zapisuje cas
spravne.
Ten casovy posun mi ale pripomel jiny problem, ktery jsem pred casem
zacal resit, ale pak jsem ho kvuli dulezitejsim vecem odlozil.

Potreboval bych sesynchronizovat 2 UNIXove stroje. Na jednom bezi timed
a nastavuji se podle nej i linuxove stroje a na druhem je xntpd.
Odmitaji spolu ale komunikovat. Chtel bych, aby na jednom linuxu bezel
timed jako slave pod tim prvnim strojem a zaroven tam bezel i xntpd na
ktery by se synchronizoval ten druhu stroj. Mozna by stacilo, kdyby si
ten druhy bral cas jen v urcitych intervalech (ntpdate). Je to vubec
mozne to takhle na linuxu provozovat. Nebo mate nekdo nejaky jiny napad?

DIky.

--
S pozdravem

e-mail: honzap na obalex.cz