Opet zvukova karta

Vaclav Ovsik ovsik na skoda.cz
Úterý Září 23 15:23:49 CEST 1997

On Tue, 23 Sep 1997, Jaroslav Pribyl wrote:

>   nejak se mi nedari nastavit spravne v kernelu zvukovou kartu. Kernel
> se vzdy zkompiluje, ale karta nehraje. V NT je karta videt jako ES 1868
> AudioDrive s nasl. parametry:

Tuhle zvukovku mam doma. Konfiguruju ji pomoci isapnptools. Jak mate
nastaveno P&P ?

1) Bud musite P&P zakazat a pouzit pevne parametry. Ted si nevzpominam
jestli to u tehle zvuk. vubec jde. S tim pak zkompilit modul zvukovky.

nebo

2) Pouzijete isapnptools, nastavite zvukovku jak chcete. (Oeditovani
souboru isapnp.conf). A zase s patricnymi parametry zkompilujete kernel.
isapnpconf pak musite poustet pred natazenim modulu zvukovky. Ja jsem ho
strcil do rc.local

zdar preje Venca

PS: kdyz budete chtit blizsi info, poslu Vam svoje configuraky, mam to na
domacim stroji.

--
	Vaclav OVSIK			email: ovsik na skoda.cz
	Skoda Informatika		phone: +420 19 7721366