nazor odbornika

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Středa Září 24 11:51:38 CEST 1997

On Tue, 23 Sep 1997, Filip Zaludek wrote:

> Dobry den!
>
> Zajimal by me nazor odbornika na msdosi Extreme viewer (ev.exe),
> dodavany s ftp://ftp.lhg.hib.no/pub/programming/code/utils/
> bytrape.arj.
>
> Je to viewer pro prohlizeni txt souboru, bezi v _txt_! modu,
> scrolluje radky po jednom bodu.

tam se _asi_ pracuje s jednotlivymi (pul)snimky, ktere generuje
videokarta.

> Sel by naportovat stejny scrolling do Linuxu?
> Nevidim tak hluboko do systemu, abych mohl prohlasit
> danou vec za k*avinu.
>
> filip na cti.cz
>
> P.S.:
> Mozna to neni txt mod;

ale je, par takovyhle veci jsem videl, delali to treba studenti na UJEPu
jako seminarky z asembleru (nebo C) - samozrejme pod DOSem

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"    pizl na talk.af.czu.cz      "