Problemy s inetd (NetKit-B-0.06-13)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Září 24 12:07:10 CEST 1997

Borek Lupomesky pise:
:    Mam zavazne problemy s inetd na RH 3.0.3.
:
:    1) po kill -SIGHUP mi spadne

	Zkus tam nainstalovat inetd z novejsi verze. Rozhodne SIGHUP
pro inetd posilam dost casto na to, abych si vsiml, ze to nekde pada.

:    2) mam FTP server - velmi zatizeny FTP server; kdyz dam pres den zakaz
: spojovani, tj. limit je na 0, tak mi inetd VYPNE FTP server s hlaskou "ftp
: service failing - disabled". Potiz je v tom, ze pozadavku na FTP prichazi
: mnoho, ale vsechny jsou odmitnuty a ftpd tedy velmi rychly konci a inetd
: se tak domniva, ze ftpd se zblaznil. Nevite, co s tim???

	Tohle je tusim compile-time option v inetd - kolik spojeni za
urcity casovy interval ma akceptovat. Budto muzes prekompilovat inetd,
nebo nainstalovat xinetd (<sunsite.unc.mirror>/system/network/admin/,
asi je i v RedHatovskem contribu).

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/