Vyroba image pri vypalovani

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Středa Září 24 18:04:20 CEST 1997

> Date: Wed, 24 Sep 1997 14:59:50 +0200 (MEST)
> From: Petr Simek <petrsi na jcu.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Vyroba image pri vypalovani

>                                    ^^^^^
>
> Neznamena tohle nahodou ze to prenasi po jednom Byte ? Nacte bajtik do
> bufferu, zapise bajtik do souboru atd. atd. Co takhle zvetsit bs na 1024 ?

Znamena to opravdu, ze se cte i zapisuje bajt po bajtu. A opravdu po
zvetseni na bs=1024k to bezi svizneji (cca 35MB/min), ale ulozena
delka image je vetsi nez to, co rika isosize: v mem pripade na
639014912 bajtu misto 638703616 bajtu, ktere mi vypise isosize. To
same, kdyz to natvrdo catnu.  Coz muze a nemusi byt kriticke
... Vyresil jsem to tak, ze jsem si napsal jsem progam, ktery to
usekne (predpokladam, ze to jde i jednoduseji, ale tohle reseni bylo
pro mne nejjednodussi).

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria