Jeste k LPRng

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 25 10:36:38 CEST 1997

Dobreho dne preji,

> 	Pridam dalsi poznatky a dotazy: Na lp serveru mam v lpd.perms tohle:
> ACCEPT SERVICE=X REMOTEHOST=neco.fi.muni.cz PORT=0-1023
> Tohle ale zpusobi, ze na vzdalenem stroji nemuze bezny uzivatel
> tisknout pres lpr, ani pouzit lpq nebo lprm (no connect permissions).
> Root totez muze udelat. Vypada to, ze u LPRng se prave naopak vsechno
> odehrava _bez_ komunikace s daemonem.

   V pripade, ze potrebujete, aby slo vsechno pres lokalniho daemona, je
nutno nakonfigurovat /etc/printcap tak, aby jej nabizel jako defaultni
printer a aby pres bounce queue prehodil data daemonovi centralnimu.

> 	Dale mam problem s tiskem z bsd-lpr klientu (IRIX 5) na LPRng (Linux).
> Napriklad lpq nahlasi pouze
>
> test na lpserver  2 jobs
>
> A lpq -l sice vypise jednotlive joby, ale mezitim take asi 200 radku
> s obsahem "Status: server finished at 14:18:16", kde casovy udaj se po minute
> meni.
>
> Jak zkompatibilnit komunikaci BSD lpr s LPRng?

   To by se asi chtelo podivat, co se presne na inkriminovanem spojeni deje
(to jest asi zapnout vsemu debugging). S BSD lpr <-> LPRng jsem si nikdy prilis
nehral, pouze mi bez vetsich problemu funguje komunikace LPRng s Novellovskym
LPR.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"The computer is mightier than the pen, the sword, and usually, the programmer."