Jak zabit nezabitelne?

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Čtvrtek Září 25 14:56:13 CEST 1997

Dobry den preji,

povedlo se mi dostat mkisofs do takoveho stavu, ze ceka na ukonceni
nejake diskove operace a odmita se nechat zabit:

| launzatte:root# cat /proc/2141/status
| Name:   mkisofs
| State:  D (disk sleep)
| Pid:    2141
| PPid:   1
| Uid:    0       0       0       0
| Gid:    0       0       0       0
| VmSize:     5080 kB
| VmLck:         0 kB
| VmRSS:      4528 kB
| VmData:     4368 kB
| VmStk:        24 kB
| VmExe:        40 kB
| VmLib:       608 kB
| SigPnd: 00004103
> [...]

Nechce se mi masinu bootovat a chtel bych se tedy optat: jde se tohohle
darku nejak rozumne zbavit?

Dik.

-- JP

P.S.: Jak jsem k tomu dospel: okopcil jsem si CD do souboru image, ten
primontoval jako loop, abych se mohl podivat, jestli je spravne a pak
pri stale primontovane image jsem zavolal mkisofs -o image /cdrom -
chci omerit, jestli to pres mkisofs neni rychlejsi nez pres cat/dd.

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria