Jak zabit nezabitelne?

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Čtvrtek Září 25 18:29:05 CEST 1997

> Date: Thu, 25 Sep 1997 18:24:19 +0200 (MEST)
> From: Pavel Machek <pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Jak zabit nezabitelne?

> Dokud to nedokonci diskovou operaci, tak se s tim v podstate ni delat
> neda. Jakymsi hintem muze byt ps -auxl ktery rekne _kde_ to spi. A btw
> ten proces v podstate neskodi ;-)

Diky za odpoved.

V mem priupade je ale uz jasne, ze ten proces neskonci nikdy: data,
nad nimiz operuje, jsou davno pryc, disky odmontovane a tak
dale. Premyslel jsem, jestli neexistuje mechanisumus, jimz danemu
spaci nejak setrne sdelit, ze uz to nema cenu ...

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria