Jak zabit nezabitelne?

Marek Andricik andricik na oko.fei.tuke.sk
Pátek Září 26 13:37:33 CEST 1997

On Thu, Sep 25, 1997 at 06:22:32PM +0200, Pavel Machek wrote:

> Dokud to nedokonci diskovou operaci, tak se s tim v podstate ni delat
> neda. Jakymsi hintem muze byt ps -auxl ktery rekne _kde_ to spi. A btw
> ten proces v podstate neskodi ;-)

Asi tak pred rokom sa mi stavalo, ze mi takto ostavali visiet ntalkd.
Hned niekolko. A, neviem preco, dvihalo to load stroja. Kazdy proces o 1.
Takze sa bezne stavalo, ze som mal load 25 a stroj nic nerobil. Cislo samo
o sebe nevadi, ale povedzme taka posta mi zrazu prestala chodit a spociatku
som netusil kvoli comu. Aj povedzme majordomo pracuje iba do urciteho loadu.

# You can force Majordomo to delay any processing if the system load is too
# high by uncommenting the following lines.  THIS ONLY WORKS if your "uptime"

Jedina moznost bola reboot, co nie je dvakrat dobre. Potom sa to ale "samo"
spravilo...

Marek
--
  ,:||:,:||:,           Marek Andricik IRC Nevedko PhD student 70|'0109 |'037
+:||<>||:><||:-     andricik na oko.fei.tuke.sk http://oko.fei.tuke.sk/~andricik