problemy s Diamond3240

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Pátek Září 26 17:25:18 CEST 1997

On Fri, 26 Sep 1997 gymzr na linux.sps-zr.hiedu.cz wrote:

> koupil jsem si Sarah linux od Satr./Rand., ale nepodarilo se mi
> rozchodit X win system - selhalo mi to na spatne detekci videokarty. mam
> Diamond Stealth 3240 - 4MB VRAM, Virge VX. nejdou nekde sehnat drivery?
> nebo to lze resit jinak? mam jeste starou kartu diamond 32bit 2MB DRAM,
> ale nevim, jak by linux snesl dve videokarty. pls help. (jinak bych asi
> *musel* koupit novej pocitac..)

Zda se mi, ze je jednodussi a efektivnejsi vymenit distribuci nez pocitac.
S vasi grafickou kartou sice nemam zkusenosti, ale je urcite daleko
pravdepodobnejsi, ze bude podporovana v novych XFree 3.3 nez v XFree 3.1,
ktere jsou - mam ten dojem - v distribuci Sarah.
Doporucuji vam distribuci RedHat 4.2 (omlouvam se priznivcum Debianu,
protoze ho zatim neznam a nevim, jestli se da nekde snadno sehnat na CD).
Tuto distribuci byste mohl levne zakoupit s knihou "Pouzivame Linux" od
Computer Press.

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2