kde se da vnutit geometrie disky?

Dzon dzon na writeme.com
Pátek Září 26 21:52:19 CEST 1997

Hola hej,
mam prob: pridal jsem si do compa ctyricitku ;-) Connera. V systemech
ktere neobchazeji BIOS funguje jako typ 17. Autodetekce mi napise asi 1054
cylindru, ale pak to nejede. Linux na BIOS kasle a vnucuje mi tech 1054
[nebo tak nejak] cylindru a vnucuje se s hlaskama ze mam vic nez 1024
blabla, vsak to znate :) Ignorovat to nejde, proste to nejde takhle
namountit. Takze kde se da vnutit geometrie disku? Nekde v lilo.conf?
Neprisel jsem na to jak :-(
Dik za pomoc :)

                                                      -Dzon
                                                 dzon na writeme.com