telnet

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Neděle Září 28 12:50:59 CEST 1997

> Date: Sun, 28 Sep 1997 10:45:21 +0200 (MEST)
> From: Michal Maliarik <confera na vdstudent22.utc.sk>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: telnet

> Mam Red Hat 4.1 Neviete niekto, kde sa da nastavit TimeOut telnetu??
> 60 Sekund mi je malo. (pomala linka)

Pokud jde o timeouty pri navazani TCP/IP spojeni, ty visi podle mne na
sitove vrstve a moc se s nimi hybat neda.

Pokud jde o timeout pri logovani, ten je mam pocit zadratovany napevno
v /bin/login (zalezi na verzi, ma pocit, ze v linuxove to zmenit
nejde).

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria