Postscript CZ

Snek linux-cz na www.alla.sk
Pondělí Září 29 07:02:19 CEST 1997

Smolik Daniel wrote:

> Dobry Den !
>
> Vsiml  jsem si, jak vsichni resime problem tisku postscriptu s ISO8859-1
> vektorem cesky. Ja mam problem podobny, mam postscript s ISO8859-2
> vektorem , ale cesky take vytisknout nejde. Gs vypise Substituting
> .notdef for ccaron atd. Pri zkoumani jsem si vsiml ze ve skriptech
> gs_*.ps neni nikde definovano Latin2Encoding.Nemuze to byt tim? Nemuzou
> se tim vyresit vsechny nase problemy, preprogramovanim techto skriptu
> (/usr/lib/ghostscript).Nevite nekdo jak na to?

Pokud chcete tisknout cesky z GS bez dalsich problemu
skuste mu dat jen ceske fonty a patricne upravit fontmap.
Tak se jednoduse zbavite vsch problemu s tiskem. Pokud
nebude definovan nazev nebo alias pro tiskovy font v fontmap,
pak vam GS vypise na tiskarnu co nenasel. Opet staci doplnit
font map a vesele tisknout.

Takto upraveny fontmap a free postscriptove fonty pro Ghostscript
najdete na LINUX-CZ.

http://www.comp.cz/linux/ftp -> fonty_ISO-8995-2 -> X11+GS-Type1-cz.tgz

Snek.

P.S. Nevite proc nejde to URL vypsat cele a pak otevrit ???