Quota a deleni souboru

Michal Polak mpolak na informatics.muni.cz
Pondělí Září 29 12:50:45 CEST 1997

Zdravim,

doufam, ze si guruove a chytre hlavicky prijdou na sve.

Pred drahnou dobou se zde resil problem rozdelovani souboru.
Mam ovsem problem, kdy rozdelovany soubor ma delku vetsi nez pulka quoty.
Myslim, ze split a dd apod. nepomuze, protoze rozdelovany soubor postupne
nezanika.

Neznate/nemate nekdo nastroj, ktery by rozdeloval soubor a pritom jej
postupne umazaval ?

Nerad bych to delal ve smycce pomoci head atd., protoze mi to pripada
neefektivni (zbytecne zatizeny disk). Idealni by bylo provest
toto rozdeleni jednim (nejvyse dvema) pruchodem po zdrojovem souboru.

Pokud to z principu nejde efektivneji, oznamte mi to prosim.
Osobne si myslim, ze to v Linuxu (UNIXu) nejde. V DOSu by nemel byt
problem udelat zasah do FATky. Tady ovsem ....

Dekuji.

P.S. Kdyby mel nekdo napad, jak to zprogramovat, rad se necham poucit.
Potiz je samozrejme v tom, jak zkratit soubor bez nutnosti dokopirovavani
zbytku souboru.

S pozdravem
--
						 Michal Polak
Contact:

Everyone should hold strong convictions, I am convinced I will have
another glass.