audio CD grab

Jan Lana lana na cuckoo.karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Září 29 17:07:39 CEST 1997

> Potkal, napr. cdda2wav (URL nevim, ale flaka se to ledaskde). Spis je
> problem s mechanikou, aby to zvladala.

No, to je skutecne problem. Protoze SCSI mechaniky tusim nemaji presne
definovany standart pro tuhle akci (prenos audio), takze to nektera umi,
nektera ne. IDE mechaniky snad maji standart. protokol pro tenhle
prenos, ale nekteri vyrobci to do svych nezadratovali.

Nasel jsem kdysi zajimavou WWW stranku o tom, jak ktera mechanika
funguje, ale nevim, jestli jsou na ni informace jeste aktualni.

URL je  http://www.tardis.ed.ac.uk/~psyche/cdda/

Pokud vas to zajima, tak se muzu podivat na svoji mechaniku, jake ma
oznaceni (fakt si to nepamatuju :) ). Je IDE, 4x,
audio cte rychlosti < 1x (zalezi, po jak velkych blocich cte cdda2wav)

S pozdravem
               Jenda