SAMBA rpm 1.9.17p2 - cz

Jan Friedel frido na sin.cvut.cz
Pondělí Září 29 20:59:07 CEST 1997

Jsem schopen umistit na nas server Vami zminovanou SAMBU pro stazeni...
pokud budete mit zajim poslete ji na addr: frido na sin.cvut.cz

               *  Nebezpeci rozvoje metod umele inteligence *
               *       nespociva v tom, ze se pocitace      *
	       *         budou chovat jako lide,            *
	       * 	         ale v tom,                 *
               *  ze se lide budou chovat jako pocitace ... *

					... F R I D O   F O R E V E R ...