Jazz v Linuxu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Září 30 09:56:19 CEST 1997

> Dobry den!
>
> Prosim, mate nekdo zkusenosti s provozovanim Iomega Jazzu
> pod Linuxem, prosel jsem si zdrojaky jadra na (grep -i) jazz
> a na nic povzbudiveho jsem nenarazil.
>
> Dekuji za jakoukoli odpoved.
> 				MK
Provoyoval jsem ho obcas, nyni ho ale mam pripojen k SUNu.
Principialne v tom neni zadny problem. Pokud ho pozna scsi radic (to
je v podstate zalazitost spravneho id), tak se spusti napr:
# fdisk /dev/sdc          a vytvorit partition
# mkfs -t ext2 /dev/sdc#X   kde #X je cislo partition, vice viz man
Pak uz pouze mount a muzete pracovat

(jde to samozrejme naformatovat i pro dos/win VFAT, v nejnovejsich
jadrech to mozna pujde i pro mac HFS, to nevim jiste, rozhodne by to
melo umet precist)

Pak existuje ziptool/jaztool, pro mount, eject, zamykani, password
(coz myslim nefungovalo uplne dokonale), ma to X podobu, ale radeji
stejne pouzivam script z prikazoveho radku.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe