vypnuti bez shut-downu

Jan Lana lana na cuckoo.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Září 30 11:46:21 CEST 1997

Pavel Machek wrote:

> Odejdou soubory, do kterych se zapisovalo behem poslednich tak 3
> minut. Tak 30-ti minut, pokud mas smulu.

no, ted opravdu nevim, jestli nekecam (protoze nesedim u linuxu, takze
si to nemuzu vyzkouset a tim padem nevim, jestli to funguje i na
linuxu), ale proti tomuhle principielnimu problemu pri pouzivani
vyrovnavaci pameti (ktery je tudiz u vsech systemu vyuzivajici
vyrovnavaci pamet s moznosti opozdeneho zapisu na disk) se UNIX
standartne brani programem "sync", kterej v zadanych casovych
intervalech "vysype" obsah vyrovnavacich pameti na disk. Zalezi tedy na
jeho nastaveni, ale myslim, ze to standartne dela urcite castejc nez
jednou za 30mint.

   s pozdravem
                 Jenda