jeste xdos a grafika

Petr Olsak olsak na math.feld.cvut.cz
Úterý Září 30 13:30:45 CEST 1997

Vazeni,

Nedari se mi rozchodit graficke DOSove programy v xdos. Jiz jednou jsem se
zde ptal. Napriklad po spusteni starickeho programu t602 v xdosu (ne ze
bych o ten program stal, ale aby bylo jasne, o co jde) se objevi chybova
hlaska

int10,0: set_video_mode failed

a okenko se rozblika beravnymi tvaremi, stale v textovem rezimu.
Mimo xdos jsem dosemu nezkousel a ani nemam potrebu jej zkouset, protoze
mi jde o to nabidnout emulator uzivatelum, kteri se pripojuji k
Linuxovemu (pomerne vykonnemu) serveru pres graficke X terminaly.

Z vasich reakci vyplynulo, ze grafika v xdos obecne beha (to jsem ostatne
tusil). Rada, abych instaloval novou verzi produktu vetsinou moc nepotesi,
nicmene jsem to experimentalne udelal (dosemu-0.66.7), abych zjistil, ze
muj problem je na verzi dosemu nezavisly (!). V nove verzi se ovsem
projevily jine problemy (odmita se spustit na vzdalenych X serverech,
ackoli jsem jej kompiloval s touto moznosti), takze jsem se pokorne vratil
k osvedcene verzi.

Pan Chalupa mi poslal konfiguracni soubor k DOSemu, ze ktereho jsem
nevycetl nic, co by v mem konf. souboru chybelo. Jsem v patove situaci a
nevim jak dal. Nevim, kde hledat dalsi informace. Poradite?

Dekuji

Petr Olsak

PS: na druhou cast sveho dotazu (zda a jak modifikovat font vga pro
potreby ceskeho DOSiho kodovani) jsem zatim nedostal zadnou odpoved.