Problemy se sendmail

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Září 30 15:24:34 CEST 1997

Zdravim,

>  Sendmail nejakym zpusobem meni velka pismena v username na mala.
>  nevite nekdo, jak upravit sendmail.cf, aby nemenil velka pismena v
> username na mala ?  Do zmeny prepisovacich pravidel se mi moc nechce.

   Vrele doporucuji zbavit se vsech velkych pismen v usernamech -- jsou s tim
spousty problemu a neskyta to prakticky zadne vyhody.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Q: Do you believe in One God? A: Yes, up to isomorphism."