Postscript CZ

Snek linux-cz na www.alla.sk
Úterý Září 30 16:10:12 CEST 1997

Smolik Daniel wrote:
> To jsem samozrejme zkousel v prvni rade, bohuzel nic :-(((.

Pokud to nic znamena chybne URL tak zkuste

http://www.comp.cz/linux/ftp/ (IBMnet)
http://linux-cz.upce.cz/ftp/  (CesNet)

a adresar fonty_ISO-8559-2 soubor X11+GS-Type1-cz.tgz.
(To URL vcelku zlobi, ale pocastech jde otevrit. Je to zahada.)

Pokud se jedna o neco jineho, tak to prosim upresnete.

Snek :-)