squid - max pocet FD

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Středa Duben 1 09:44:48 CEST 1998

Hi,

Pavel Kolesnikov (koles na atrey.karlin.mff.cuni.cz) wrote:

> : Jak muzu znednout max hodnotu pro
> : pocet otevrenych FD?

> Je na to neoficialni patch do jadra (z http://www.linuxhq.com/ na to
> urcite doklikas).

ten patch jsem stahnul a aplikoval jsem ho na 2.0.33 ... po startu jsem
poslal nove hodnoty do /proc/sys/kernel/file-max a
/proc/sys/kernel/inode-max a kdyz si na ne dam vypis, tak tam ty nove
hodnoty jsou, ale to je asi tak vsechno ceho jsem dosahl ... squid ve svem
vypisu stale uvadi pocet dostupnych FD=256 a kdyz jsem si napsal script
ktery pomoci netcatu spusteneho na jinem stroji spustil 400 requestu
najednou, tak to zase padlo :( Chystam se jeste ze zkusim napsat prg ktery
otevre vic jak 256 FD abych mohl blize lokalizovat problem, ale myslim si ze
ten patch nefunguje ...

>    Pavel

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---